BMW 1 sērija 2011 vs Hyundai i30 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.4 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 13.5 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 53 ZS lielāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 100 NM lielāks nekā Hyundai i30. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 1290 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1510 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ... Vairāk par BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.47 m | |
BMW 1 sērija ir par 2 cm garāks nekā Hyundai i30, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1316 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Tas varētu liecināt, ka BMW 1 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 116 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 1`910 | |
Drošība: | |||
Bērnu drošības testos labāk novērtēts Hyundai i30. | |||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7800 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|