BMW 1 sērija 2008 vs Mercedes CLK 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.4 sekundes | 7.4 sekundes | |
BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Neskatoties uz mazāku jaudu BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.3 l/100km | 9.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 195 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
560 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
BMW 1 sērija 2008 3.0 dzinējs: BMW N52 dzinējs ir pirmais ar ūdens dzesēšanu, kura cilindru blokam tika izmantota magnija un alumīnija sakausējuma kompozītā konstrukcija. Tas tika iekļauts "Ward’s AutoWorld" desmit labāko dzinēju sarakstā 2006. un 2007. gadā. Lai gan dzinējam ir daudz ... Vairāk par BMW 1 sērija 2008 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.65 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.41 m | |
BMW 1 sērija ir par 29 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 1 cm platāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 435 litri | |
Mercedes CLK ir vairāk vietas bagāžai. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.8 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`845 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mercedes CLK, attiecīgi BMW 1 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 5600 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|