BMW 1 sērija 2008 vs Mercedes SLK 2005
Virsbūve: | Kupeja | Kabriolets | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.4 sekundes | 6.3 sekundes | |
Mercedes SLK ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Mercedes SLK, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mercedes SLK. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 9.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.3 l/100km | 10.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Mercedes SLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 270 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Mercedes SLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
560 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes SLK ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes CLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
BMW 1 sērija 2008 3.0 dzinējs: BMW N52 dzinējs ir pirmais ar ūdens dzesēšanu, kura cilindru blokam tika izmantota magnija un alumīnija sakausējuma kompozītā konstrukcija. Tas tika iekļauts "Ward’s AutoWorld" desmit labāko dzinēju sarakstā 2006. un 2007. gadā. Lai gan dzinējam ir daudz ... Vairāk par BMW 1 sērija 2008 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.09 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.30 m | |
BMW 1 sērija ir par 27 cm garāks nekā Mercedes SLK, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 208 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 162 litriem lielāks nekā Mercedes SLK. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.5 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mercedes SLK. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`845 | 1`755 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Mercedes SLK ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes SLK, attiecīgi Mercedes SLK kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5600 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Mercedes SLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|