LatviešuEnglishEspañol

BMW 1 sērija 2011 vs Renault Megane 2009

 
BMW 1 sērija
2011 - 2013
Renault Megane
2009 - 2012
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis1.6 Benzīns
Dīzeļdzinēji (BMW 1 sērija) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Renault Megane) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 143 ZS110 ZS
Griezes moments: 300 NM151 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.1 sekundes10.5 sekundes
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā.
BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 33 ZS lielāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 149 NM lielāks nekā Renault Megane. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.36.9
Reālais degvielas patēriņš: 5.9 l/100km7.6 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 240 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Renault Megane.
Degvielas bākas tilpums: 51 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 960 km kombinētajā ciklā860 km kombinētajā ciklā
1130 km ārpus pilsētas1070 km ārpus pilsētas
860 km ar reālo patēriņu780 km ar reālo patēriņu
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.
Klīrenss: 147 mm120 mm
Dēļ augstāka klīrensa BMW 1 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 1 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Megane dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 18 gadi26 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no ...  Vairāk par BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs 

Renault Megane 2009 1.6 dzinējs: Dzinējs ir ļoti izturīgs un ilgmūžīgs, mēdz nokalpot līdz pusmiljonam kilometru, tam var gadīties dažādi sīki bojājumi, bet kopumā ir gana uzticams. Degvielas patēriņš šiem dzinējiem ir ...  Vairāk par Renault Megane 2009 1.6 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.36 m4.30 m
Platums: 1.75 m1.80 m
Augstums: 1.42 m1.42 m
BMW 1 sērija ir par 6 cm garāks nekā Renault Megane, par 6 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 370 litri344 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu377 litri
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība.
BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 26 litriem lielāks nekā Renault Megane.
Apgriešanās diametrs: 10.7 metri10.95 metri
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.25 metriem mazāks nekā Renault Megane.
Pilna masa (kg): 1`7851`728
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

zema
BMW 1 sērija ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 82003400
Priekšrocības un trūkumi: BMW 1 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks klīrenss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • mazāk defektu
Renault Megane ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks dzinēja resurss
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]