BMW 1 sērija 2011 vs Audi TT 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 211 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.8 sekundes | 6.1 sekundes | |
Audi TT ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 41 ZS mazāka nekā Audi TT, savukārt griezes moments ir par 140 NM mazāks nekā Audi TT. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 8.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.19 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.35 m | |
BMW 1 sērija ir par 17 cm garāks nekā Audi TT, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 292 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 78 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.9 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 1`660 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 105 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|