BMW 1 sērija 2011 vs Smart ForTwo 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 71 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 92 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 13.7 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 99 ZS lielāka nekā Smart ForTwo, savukārt griezes moments ir par 118 NM lielāks nekā Smart ForTwo. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 4.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 5.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Smart ForTwo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Smart ForTwo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Smart ForTwo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 33 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 1 sērija 2011 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 2.70 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.56 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.57 m | |
BMW 1 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 1 sērija ir par 167 cm garāks nekā Smart ForTwo, par 19 cm platāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 220 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem lielāks nekā Smart ForTwo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 8.8 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 1.9 metriem lielāks nekā Smart ForTwo, tas nozīmē, ka ar BMW 1 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`760 | 1`020 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
BMW 1 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Smart ForTwo, attiecīgi BMW 1 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 7600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Smart ForTwo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|