BMW 1 sērija 2011 vs Audi TT 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 340 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 4.3 sekundes | |
Audi TT ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 122 ZS mazāka nekā Audi TT, savukārt griezes moments ir par 180 NM mazāks nekā Audi TT. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.7 l/100km | 13.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
540 km ar reālo patēriņu | 450 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 1 sērija 2011 3.0 dzinējs: BMW N52 dzinējs ir pirmais ar ūdens dzesēšanu, kura cilindru blokam tika izmantota magnija un alumīnija sakausējuma kompozītā konstrukcija. Tas tika iekļauts "Ward’s AutoWorld" desmit labāko dzinēju sarakstā 2006. un 2007. gadā. Lai gan dzinējam ir daudz ... Vairāk par BMW 1 sērija 2011 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.20 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.34 m | |
BMW 1 sērija ir par 16 cm garāks nekā Audi TT, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 292 litri | |
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 78 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.9 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 1`875 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 105 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|