BMW 1 sērija 2011 vs Audi TT 2010
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 306 ZS | 340 ZS | |
| Griezes moments: | 400 NM | 450 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.3 sekundes | 4.6 sekundes | |
|
Audi TT ir dinamiskāka braukšana. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā Audi TT, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Audi TT. Mazākas jaudas dēļ BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 9.2 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 11.0 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 1 sērija var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Audi TT. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
| 820 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
| 520 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 300'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 1 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 5 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW X3, BMW X6 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
| BMW 1 sērija 2011 3.0 dzinējs: Lietojot nekvalitatīvu eļļu šim dzinējam ļoti ātri veidojas uzdegums, kā rezultātā tiek bojāti hidrokompensatori, Vanos un Valvetronic sistēmas. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.36 m | 4.20 m | |
| Platums: | 1.75 m | 1.84 m | |
| Augstums: | 1.41 m | 1.34 m | |
| BMW 1 sērija ir par 16 cm garāks nekā Audi TT, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 7 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 292 litri | |
|
BMW 1 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 78 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.9 metri | |
| BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Audi TT. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`895 | 1`850 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
| Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 105 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 8600 | 11 400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Audi TT ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
