BMW 5 sērija 1995 vs Alfa Romeo 145 1999
Virsbūve: | Universāls | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 155 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 8.3 sekundes | |
BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Alfa Romeo 145, savukārt griezes moments ir par 58 NM lielāks nekā Alfa Romeo 145. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.0 | 8.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo 145 ir labāka izvēle. BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Alfa Romeo 145, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
Alfa Romeo 145 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo 145) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 290'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 3 sērija | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo Spider | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.06 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.43 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks. BMW 5 sērija ir par 74 cm garāks nekā Alfa Romeo 145, par 9 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1525 litri | 1130 litri | |
BMW 5 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 90 litriem lielāks nekā Alfa Romeo 145. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 5 sērija (par 395 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`235 | 1`765 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
BMW 5 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo 145 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 5 sērija, attiecīgi BMW 5 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5200 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Alfa Romeo 145 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|