BMW 5 sērija 1997 vs Toyota Avensis 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 193 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 9.3 sekundes | |
BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.0 | 9.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.2 l/100km | 9.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Avensis) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 7 sērija, BMW Z3 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 5 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.52 m | |
BMW 5 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 5 sērija ir par 10 cm garāks nekā Toyota Avensis, par 4 cm platāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1525 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.2 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Toyota Avensis. | |||
Pilna masa (kg): | 2`230 | 1`400 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 395 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5200 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.9/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Toyota Avensis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|