BMW 5 sērija 2010 vs Jaguar XF 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 258 ZS | 275 ZS | |
Griezes moments: | 560 NM | 601 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.3 sekundes | 6.6 sekundes | |
BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā Jaguar XF, savukārt griezes moments ir par 41 NM mazāks nekā Jaguar XF. Neskatoties uz mazāku jaudu BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.2 | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
BMW 5 sērija 2010 3.0 dzinējs: N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas ... Vairāk par BMW 5 sērija 2010 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.91 m | 4.97 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 5 sērija ir par 6 cm īsāks nekā Jaguar XF, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 549 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1670 litri | nav datu | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 11 litriem lielāks nekā Jaguar XF. Iespējams, Jaguar XF vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`520 | 2`440 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 400 | 10 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Jaguar XF ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|