BMW 5 sērija 2010 vs BMW 5 sērija 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 258 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 560 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 5.8 sekundes | |
BMW 5 sērija 2013 ir dinamiskāka braukšana. BMW 5 sērija 2010 dzinēja jauda ir par 54 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija 2013, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā BMW 5 sērija 2013. Mazākas jaudas dēļ BMW 5 sērija 2010 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija 2010 var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 5 sērija 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija 2013. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1140 km kombinētajā ciklā | 1370 km kombinētajā ciklā | |
1370 km ārpus pilsētas | 1520 km ārpus pilsētas | ||
930 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 141 mm | 141 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X6 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija 2013 varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 5 sērija 2010 3.0 dzinējs: N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas ... Vairāk par BMW 5 sērija 2010 3.0 dzinējs BMW 5 sērija 2013 3.0 dzinējs: N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas ... Vairāk par BMW 5 sērija 2013 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 5 sērija 2010 un BMW 5 sērija 2013 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 520 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 12 metri | |
BMW 5 sērija 2010 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija 2013. | |||
Pilna masa (kg): | 2`315 | 2`330 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 11 600 | 16 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|