BMW 5 sērija 2013 vs BMW 5 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 381 ZS | 258 ZS | |
Griezes moments: | 740 NM | 560 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 4.7 sekundes | 6.1 sekundes | |
BMW 5 sērija 2013 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 5 sērija 2013 dzinēja jauda ir par 123 ZS lielāka nekā BMW 5 sērija 2011, savukārt griezes moments ir par 180 NM lielāks nekā BMW 5 sērija 2011. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija 2013 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija 2011 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 5 sērija 2013 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija 2011. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 1220 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija 2011 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 131 mm | 141 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 5 sērija 2011 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija 2011 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X6 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija 2011 varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 5 sērija 2013 3.0 dzinējs: N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas ... Vairāk par BMW 5 sērija 2013 3.0 dzinējs BMW 5 sērija 2011 3.0 dzinējs: N57 dzinējs ir uzticams turbodīzelis bez būtiskām iedzimtām problēmām. Tā ilgmūžība lielā mērā atkarīga no regulāras apkopes, tostarp savlaicīgas tehniskās apkalpošanas, ieplūdes sistēmas profilaktiskas tīrīšanas un cieto daļiņu filtra aktīvas ... Vairāk par BMW 5 sērija 2011 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.91 m | 4.90 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 5 sērija 2013 ir par 1 cm garāks nekā BMW 5 sērija 2011, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 5 sērija 2013 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 520 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.1 metri | 11.9 metri | |
BMW 5 sērija 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija 2011. | |||
Pilna masa (kg): | 2`460 | 2`405 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 15 200 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|