Chrysler Grand Voyager 1999 vs Renault Trafic 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 114 ZS | 82 ZS | |
Griezes moments: | 262 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.8 sekundes | 14.9 sekundes | |
Chrysler Grand Voyager ir dinamiskāks braukšanā. Chrysler Grand Voyager dzinēja jauda ir par 32 ZS lielāka nekā Renault Trafic, savukārt griezes moments ir par 72 NM lielāks nekā Renault Trafic. Pateicoties lielākai jaudai Chrysler Grand Voyager sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chrysler Grand Voyager degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Renault Trafic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Grand Voyager var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chrysler Grand Voyager degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Renault Trafic. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 1080 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Trafic dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Jeep Grand Cherokee, Chrysler Voyager, Jeep Cherokee | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Trafic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chrysler Grand Voyager dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Trafic 2001 1.9 dzinējs: Ilgmūžīgs un degvielas patēriņa ziņā efektīvs motors. Lai dzinējs kalpotu ilgi, svarīgi ir ievērot eļļas maiņas un apkopes intervālus, nekvalitatīvas vai laikus nenomainītas eļļas ... Vairāk par Renault Trafic 2001 1.9 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.07 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.92 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.74 m | 1.94 m | |
Chrysler Grand Voyager ir lielāks, bet zemāks. Chrysler Grand Voyager ir par 29 cm garāks nekā Renault Trafic, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Grand Voyager ir par 20 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`765 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler Grand Voyager ir
|
Renault Trafic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|