Chrysler Neon 1997 vs Suzuki Baleno 1998
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 133 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 174 NM | 103 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 12.5 sekundes | |
Chrysler Neon ir dinamiskāks braukšanā. Chrysler Neon dzinēja jauda ir par 48 ZS lielāka nekā Suzuki Baleno, savukārt griezes moments ir par 71 NM lielāks nekā Suzuki Baleno. Pateicoties lielākai jaudai Chrysler Neon sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Baleno ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chrysler Neon degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Suzuki Baleno, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Neon var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chrysler Neon degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Suzuki Baleno. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 47 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 550 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
710 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
510 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Baleno ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Chrysler Stratus, Dodge Neon | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Jimny, Suzuki Wagon R+ | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chrysler Neon dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.22 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.39 m | |
Chrysler Neon ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Chrysler Neon ir par 14 cm garāks nekā Suzuki Baleno, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Neon ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 9.8 metri | |
Chrysler Neon apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Suzuki Baleno, tas nozīmē, ka ar Chrysler Neon var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`100 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 600 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler Neon ir
|
Suzuki Baleno ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|