Citroen C5 2001 vs Mazda 6 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 117 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 165 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 11.2 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. Citroen C5 dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 8.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C5 var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen Xsara Picasso | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 6 2002 1.8 dzinējs: Dzinējam bieži vien raksturīgi nestabili tukšgaitas apgriezieni, tāpat pie vājajām vietām var pieskaitīt termostatu, dzesēšanas sistēmas sūkni un ģeneratoru. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.45 m | |
Citroen C5 ir par 7 cm garāks nekā Mazda 6, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1712 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.8 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`900 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Mazda 6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Citroen C5, attiecīgi Mazda 6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|