Citroen C5 2001 vs Mazda 6 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 141 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 181 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 12 sekundes | |
Citroen C5 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C5 dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 8.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C5 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 6 2002 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2002 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.45 m | |
Citroen C5 ir par 7 cm garāks nekā Mazda 6, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1712 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.8 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`930 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Mazda 6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Citroen C5, attiecīgi Mazda 6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|