Citroen C5 2001 vs BMW 5 sērija 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 193 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 410 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 8.4 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Citroen C5 dzinēja jauda ir par 83 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 160 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C5 var ietaupīt 420 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1430 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
1040 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Suzuki Grand Vitara, Peugeot 607 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.80 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.44 m | |
Citroen C5 ir mazāks, bet augstāks. Citroen C5 ir par 4 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 410 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1525 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 2`345 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 5 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Citroen C5, attiecīgi BMW 5 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|