Citroen C5 2001 vs Mazda 6 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 11.1 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. Citroen C5 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C5 var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1430 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
1040 km ar reālo patēriņu | 940 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 370'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Suzuki Grand Vitara, Peugeot 607 | Izmantots arī Mazda MPV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.45 m | |
Citroen C5 ir par 7 cm garāks nekā Mazda 6, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1712 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.8 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 2`010 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Mazda 6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Citroen C5, attiecīgi Mazda 6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|