Citroen C5 2001 vs Opel Omega 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 13 sekundes | |
Citroen C5 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Opel Omega, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Opel Omega. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen C5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Opel Omega, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C5 var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
1430 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
1040 km ar reālo patēriņu | 1050 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Suzuki Grand Vitara, Peugeot 607 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Frontera, Opel Sintra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.90 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.50 m | |
Citroen C5 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen C5 ir par 14 cm īsāks nekā Opel Omega, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C5 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1800 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
Citroen C5 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Opel Omega, tas nozīmē, ka ar Citroen C5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 2`265 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Opel Omega ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C5 nopietni defekti konstatēti apmēram 470 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Omega, attiecīgi Opel Omega kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 800 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C5 ir
|
Opel Omega ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|