LatviešuEnglishEspañol

Ford Escort 1996 vs Honda CR-V 2002

 
Ford Escort
1996 - 1998
Honda CR-V
2002 - 2004
Virsbūve: SedansApvidus
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Dīzelis2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 70 ZS150 ZS
Griezes moments: 135 NM190 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 16 sekundes10 sekundes
Honda CR-V ir dinamiskāka braukšana.
Ford Escort dzinēja jauda ir par 80 ZS mazāka nekā Honda CR-V, savukārt griezes moments ir par 55 NM mazāks nekā Honda CR-V. Mazākas jaudas dēļ Ford Escort sasniedz 100 km/h ātrumu par 6 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.69.1
Reālais degvielas patēriņš: 6.7 l/100km9.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Ford Escort ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Escort degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem mazāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Escort var ietaupīt 375 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Escort degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem mazāks nekā Honda CR-V.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri58 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 830 km kombinētajā ciklā630 km kombinētajā ciklā
1000 km ārpus pilsētas750 km ārpus pilsētas
820 km ar reālo patēriņu610 km ar reālo patēriņu
Ford Escort ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)4x4 - AWD

Honda CR-V 2002: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 290'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda CR-V dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 3 gadi11 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda Accord, Honda FR-V, Honda Stream
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda CR-V varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.29 m4.58 m
Platums: 1.68 m1.78 m
Augstums: 1.35 m1.71 m
Ford Escort ir mazāks.
Ford Escort ir par 29 cm īsāks nekā Honda CR-V, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Escort ir par 36 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datu525 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu952 litri
Apgriešanās diametrs: 10 metri10.4 metri
Ford Escort apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Honda CR-V, tas nozīmē, ka ar Ford Escort var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 9001`910
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
Honda CR-V ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Escort nopietni defekti konstatēti apmēram 305 procentos gadījumu biežāk nekā Honda CR-V, attiecīgi Honda CR-V kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 8002600
Priekšrocības un trūkumi: Ford Escort ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • zemāka cena
Honda CR-V ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ir 4x4 piedziņa
  • lielāks dzinēja resurss
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]