Ford Focus 2014 vs BMW 1 sērija 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Benzīna (Ford Focus) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (BMW 1 sērija) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 6.8 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Ford Focus dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 160 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 52 litri | |
680 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford C-Max | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW 1 sērija 2015 2.0 dzinējs: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes ... Vairāk par BMW 1 sērija 2015 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Ford Focus ir lielāks. Ford Focus ir par 3 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 316 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
BMW 1 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 44 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. Tas varētu liecināt, ka Ford Focus vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.3 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 2`005 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 1 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Ford Focus, attiecīgi BMW 1 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 6400 | 11 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|