Ford Focus 2018 vs Ford Fusion 2005
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 123 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 169 NM | 110 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 15.5 sekundes | |
Ford Focus dzinēja jauda ir par 48 ZS lielāka nekā Ford Fusion, savukārt griezes moments ir par 59 NM lielāks nekā Ford Fusion. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Fusion ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Ford Fusion, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Focus var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Ford Fusion. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 47 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
790 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.54 m | 4.02 m | |
Platums: | nav datu | 1.72 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.53 m | |
Bagāžnieka tilpums: | 374 litri | 337 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1175 litri | |
Ford Focus ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 37 litriem lielāks nekā Ford Fusion. Iespējams, Ford Fusion vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.3 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`605 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Fusion nopietni defekti konstatēti apmēram 210 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 11 200 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Ford Fusion ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|