Ford Focus 2018 vs Citroen C4 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Benzīna (Ford Focus) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Citroen C4) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 123 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 169 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 11.4 sekundes | |
Ford Focus dzinēja jauda ir par 9 ZS lielāka nekā Citroen C4, taču griezes moments ir par 101 NM mazāks nekā Citroen C4. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 4.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle. Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Focus var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 47 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Citroen C4 2016 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Citroen C4 2016 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.54 m | 4.64 m | |
Platums: | nav datu | 1.79 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.52 m | |
Bagāžnieka tilpums: | 374 litri | 440 litri | |
Citroen C4 ir vairāk vietas bagāžai. Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 66 litriem mazāks nekā Citroen C4. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`795 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 11 200 | 10 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Citroen C4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|