Ford Focus 2014 vs Hyundai i30 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 242 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 9.2 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Ford Focus dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 72 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.6 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 7.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Focus var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1190 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1410 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford Tourneo, Ford B-Max | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Kia XCeed | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Focus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
Ford Focus ir lielāks. Ford Focus ir par 2 cm garāks nekā Hyundai i30, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 362 litri | 395 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1062 litri | 1301 litri | |
Hyundai i30 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 33 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Tas varētu liecināt, ka Ford Focus vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 239 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Ford Focus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6000 | 13 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|