Ford Focus 2014 vs BMW 1 sērija 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.6 sekundes | 6.8 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Ford Focus dzinēja jauda ir par 131 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 180 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.8 | 6.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.4 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Focus var nākties iegādāties par 510 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford Tourneo, Ford B-Max | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW X1, BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Focus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW 1 sērija 2017 2.0 dzinējs: Salīdzinājumā ar saviem priekštečiem, B48 sērijas dzinēji ir izturīgāki un mazāk pakļauti nopietniem bojājumiem. Tie lieliski piemēroti čip-tūningam, kas spēj uzlabot automobiļa dinamiku un jaudu, nezaudējot ... Vairāk par BMW 1 sērija 2017 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
Ford Focus ir lielāks. Ford Focus ir par 8 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Ford Focus ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 374 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`900 | nav datu | |
Drošība: | |||
Ford Focus ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8000 | 10 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|