Ford Mondeo 2005 vs Renault VEL Satis 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 181 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 10.4 sekundes | |
Renault VEL Satis ir dinamiskāka braukšana. Ford Mondeo dzinēja jauda ir par 91 ZS mazāka nekā Renault VEL Satis, savukārt griezes moments ir par 155 NM mazāks nekā Renault VEL Satis. Mazākas jaudas dēļ Ford Mondeo sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 8.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Mondeo ir labāka izvēle. Ford Mondeo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem mazāks nekā Renault VEL Satis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Mondeo var ietaupīt 420 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1210 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.73 m | 4.86 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.58 m | |
Ford Mondeo ir mazāks. Ford Mondeo ir par 13 cm īsāks nekā Renault VEL Satis, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Mondeo ir par 15 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1370 litri | nav datu | |
Ford Mondeo ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Ford Mondeo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā Renault VEL Satis. Iespējams, Renault VEL Satis vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.3 metri | |
Ford Mondeo apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Renault VEL Satis. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`980 | 2`505 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Mondeo ir
|
Renault VEL Satis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|