Ford Mondeo 2000 vs SAAB 9-3 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Divrindu ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 11.5 sekundes | |
SAAB 9-3 ir dinamiskāka braukšana. Ford Mondeo dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā SAAB 9-3, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Mazākas jaudas dēļ Ford Mondeo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Mondeo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Mondeo var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Mondeo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā SAAB 9-3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
820 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Ford Mondeo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.73 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.47 m | |
Ford Mondeo ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Ford Mondeo ir par 9 cm garāks nekā SAAB 9-3, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Ford Mondeo ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 10.8 metri | |
Ford Mondeo apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā SAAB 9-3. | |||
Pilna masa (kg): | 1`980 | 1`500 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Mondeo nopietni defekti konstatēti apmēram 185 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.5/10 | 7.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Mondeo ir
|
SAAB 9-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|