Ford Probe 1994 vs Ford Sierra 1990
| Virsbūve: | Kupeja | Sedans | |
|---|---|---|---|
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
| Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 164 ZS | 105 ZS | |
| Griezes moments: | 212 NM | 166 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 10.8 sekundes | |
|
Ford Probe ir dinamiskāks braukšanā. Ford Probe dzinēja jauda ir par 59 ZS lielāka nekā Ford Sierra, savukārt griezes moments ir par 46 NM lielāks nekā Ford Sierra. Pateicoties lielākai jaudai Ford Probe sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.1 | 7.5 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 9.4 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Ford Sierra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Probe degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem lielāks nekā Ford Sierra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Probe var nākties iegādāties par 390 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Probe degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford Sierra. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 580 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
| 580 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
| Ford Sierra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Probe) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.58 m | 4.47 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.70 m | |
| Augstums: | 1.32 m | 1.41 m | |
|
Ford Probe ir lielāks, bet zemāks. Ford Probe ir par 11 cm garāks nekā Ford Sierra, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Ford Probe ir par 9 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10 metri | |
| Ford Probe apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Ford Sierra, tas nozīmē, ka ar Ford Probe var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`350 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 3800 | 2200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Probe ir
|
Ford Sierra ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
