Honda Accord 2005 vs Subaru Legacy 2006
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 155 ZS | 165 ZS | |
| Griezes moments: | 190 NM | 187 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 11.8 sekundes | |
| 
Honda Accord ir dinamiskāks braukšanā. Honda Accord dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Subaru Legacy, taču griezes moments ir par 3 NM lielāks nekā Subaru Legacy. Neskatoties uz mazāku jaudu Honda Accord sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk.  | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 8.8 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 9.3 l/100km | |
| 
Degvielas patēriņa ziņā Honda Accord ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda Accord degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Subaru Legacy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda Accord var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda Accord degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Subaru Legacy.  | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 64 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
| 950 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
| 740 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
| Honda Accord ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Accord dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 16 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda CR-V, Honda FR-V, Honda Stream | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza, Subaru XV | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Honda Accord 2005 2.0 dzinējs: 2001. gadā Honda ieviesa K sērijas dzinēju līniju. Dzinējam ir 16 vārstu alumīnija cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem, individuālās aizdedzes spoles, VTC fāzu regulatoru ieplūdes pusē un motora sadales ķēdi. Standarta versijas tika aprīkotas ar plastmasas ...  Vairāk par Honda Accord 2005 2.0 dzinējs  | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.75 m | 4.72 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.73 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Honda Accord ir par 3 cm garāks nekā Subaru Legacy, par 3 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 572 litri | 459 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus  | 
1657 litri | 1649 litri | |
| 
Honda Accord ir lielāka bagāžas ietilpība. Honda Accord bagāžas nodalījuma tilpums ir par 113 litriem lielāks nekā Subaru Legacy. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda Accord (par 8 litriem).  | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.6 metri | |
| Honda Accord apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Subaru Legacy, tas nozīmē, ka ar Honda Accord var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`030 | 1`945 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | vidēja  | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 2000 | 3000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | 
Honda Accord ir    
    
  | 
Subaru Legacy ir    
    
  | |
| 
         
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         
     | 
|||
