Land Rover Freelander 2012 vs BMW X1 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 420 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 7.9 sekundes | |
Land Rover Freelander dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā BMW X1, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā BMW X1. Neskatoties uz lielāku jaudu Land Rover Freelander sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW X1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Land Rover Freelander degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā BMW X1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Land Rover Freelander var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Land Rover Freelander degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā BMW X1. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 970 km kombinētajā ciklā | 1220 km kombinētajā ciklā | |
1190 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Land Rover Freelander dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Jaguar XF, Land Rover Discovery Sport | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW X1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Land Rover Freelander 2012 2.2 dzinējs: Šis dzinējs ir pazīstams ar savu uzticamību, jaudu un salīdzinoši zemu degvielas patēriņu, kā arī spēju darboties sarežģītos apstākļos. Tomēr tam ir paaugstināta jutība pret eļļas ... Vairāk par Land Rover Freelander 2012 2.2 dzinējs BMW X1 2012 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. ... Vairāk par BMW X1 2012 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.91 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.74 m | 1.55 m | |
Land Rover Freelander ir lielāks. Land Rover Freelander ir par 2 cm garāks nekā BMW X1, par 11 cm platāks, savukārt augstumā Land Rover Freelander ir par 20 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 405 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1350 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Land Rover Freelander bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā BMW X1. Tas varētu liecināt, ka Land Rover Freelander vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.8 metri | |
Land Rover Freelander apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW X1, tas nozīmē, ka ar Land Rover Freelander var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`505 | 2`060 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 8600 | 9200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Land Rover Freelander ir
|
BMW X1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|