Lexus GS 2015 vs Ford Focus 2014
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 241 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 202 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 9.4 sekundes | |
Lexus GS ir dinamiskāks braukšanā. Lexus GS dzinēja jauda ir par 91 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 148 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Lexus GS sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Lexus GS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Lexus GS var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Focus) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Lexus GS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Lexus IS, Lexus RX, Lexus NX | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Lexus GS dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.88 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.51 m | |
Lexus GS ir lielāks, bet zemāks. Lexus GS ir par 32 cm garāks nekā Ford Focus, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Lexus GS ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 458 litri | 476 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1502 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Lexus GS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem mazāks nekā Ford Focus. Tas varētu liecināt, ka Lexus GS vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`250 | 1`875 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 19 800 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus GS ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|