Lexus GS 2015 vs Mazda 6 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 241 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 10.5 sekundes | |
Lexus GS ir dinamiskāks braukšanā. Lexus GS dzinēja jauda ir par 91 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Mazda 6. Pateicoties lielākai jaudai Lexus GS sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 6.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Lexus GS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Lexus GS var nākties iegādāties par 450 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Lexus GS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 130 mm | 165 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Lexus IS, Lexus RX, Lexus NX | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Mazda 6 2015 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas ... Vairāk par Mazda 6 2015 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.88 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Lexus GS ir par 1 cm garāks nekā Mazda 6, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 458 litri | 438 litri | |
Lexus GS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.2 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`250 | 1`965 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 19 800 | 16 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus GS ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|