Lexus GS 2016 vs Ford Focus 2014
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.5 Hibrīds | 2.0 Dīzelis | |
Hibrīddzinēji (Lexus GS) ir vairāk piemēroti pilsētvidei, jo tie nodrošina augstāku degvielas patēriņa efektivitāti un zemāku izmešu līmeni, braucot biežas apstāšanās un braukšanas uzsākšanas režīmā. Savukārt dīzeļdzinēji (Ford Focus) ir ekonomiskāki, veicot garus braucienus pa lielceļiem, un nodrošina lielāku griezes momentu vilkšanai un smagu kravu pārvadāšanai. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 181 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 221 NM | 370 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 8.9 sekundes | |
Lexus GS dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā Ford Focus, taču griezes moments ir par 149 NM mazāks nekā Ford Focus. Neskatoties uz lielāku jaudu Lexus GS sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.8 | |
Lexus GS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Lexus GS var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1470 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
1510 km ārpus pilsētas | 1500 km ārpus pilsētas | ||
Lexus GS ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Focus) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Lexus GS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.88 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.51 m | |
Lexus GS ir par 32 cm garāks nekā Ford Focus, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Lexus GS ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 458 litri | 490 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1502 litri | |
Ford Focus ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Lexus GS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 32 litriem mazāks nekā Ford Focus. Tas varētu liecināt, ka Lexus GS vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11 metri | |
Lexus GS apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`235 | 2`050 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 19 800 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus GS ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|