Lexus GS 2000 vs Mazda 626 1991
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 219 ZS | 167 ZS | |
Griezes moments: | 294 NM | 221 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 10.1 sekundes | |
Lexus GS ir dinamiskāks braukšanā. Lexus GS dzinēja jauda ir par 52 ZS lielāka nekā Mazda 626, savukārt griezes moments ir par 73 NM lielāks nekā Mazda 626. Pateicoties lielākai jaudai Lexus GS sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.0 | 9.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle. Lexus GS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Mazda 626, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Lexus GS var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Lexus GS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Lexus IS, Lexus RX, Lexus ES | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 9, Mazda MX-6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Lexus GS varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 626 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.39 m | |
Lexus GS ir lielāks. Lexus GS ir par 10 cm garāks nekā Mazda 626, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Lexus GS ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 515 litri | 455 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 747 litri | |
Lexus GS ir lielāka bagāžas ietilpība. Lexus GS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem lielāks nekā Mazda 626. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 9.6 metri | |
Lexus GS apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Mazda 626, tas nozīmē, ka ar Lexus GS var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`120 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 3600 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus GS ir
|
Mazda 626 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|