Mazda 121 1996 vs Volvo V40 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 60 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 110 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.4 sekundes | 10.5 sekundes | |
Volvo V40 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 121 dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā Volvo V40, savukārt griezes moments ir par 170 NM mazāks nekā Volvo V40. Mazākas jaudas dēļ Mazda 121 sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 3.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V40 ir labāka izvēle. Mazda 121 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 121 var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 42 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
Volvo V40 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.83 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.63 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.44 m | |
Mazda 121 ir mazāks. Mazda 121 ir par 54 cm īsāks nekā Volvo V40, par 17 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 121 ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1500 litri | |
Volvo V40 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 121 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem mazāks nekā Volvo V40. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | 10.8 metri | |
Mazda 121 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Volvo V40, tas nozīmē, ka ar Mazda 121 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`510 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 600 | 12 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 121 ir
|
Volvo V40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|