Mazda 6 2015 vs Mercedes E klase 2016
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 175 ZS | 194 ZS | |
| Griezes moments: | 420 NM | 400 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 7.3 sekundes | |
|
Mercedes E klase ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 19 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, taču griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Mercedes E klase. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | nav datu | |
| Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 50 litri | |
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 9 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes CLS, Mercedes GLC, Mercedes GLE | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Mazda 6 2015 2.2 dzinējs: Šis dzinējs nav pārāk uzticams, zināmas problēmas ar sprauslu ligzdām, kā arī ar vakuuma sūkni. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.87 m | 4.92 m | |
| Platums: | 1.84 m | 1.85 m | |
| Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 5 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 1 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 540 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1470 litri | |
|
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 59 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.6 metri | |
| Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`055 | 2`320 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zema | augsta | |
| Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 6 nopietni defekti konstatēti apmēram 100 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 18 000 | 26 200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
