Mazda 6 2015 vs Peugeot 508 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 420 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 11 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 55 ZS lielāka nekā Peugeot 508, savukārt griezes moments ir par 120 NM lielāks nekā Peugeot 508. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 3.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 508 ir labāka izvēle. Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Peugeot 508, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1370 km kombinētajā ciklā | 1840 km kombinētajā ciklā | |
1580 km ārpus pilsētas | 2000 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 165 mm | 146 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 508 varētu būt labāka izvēle. | |||
Mazda 6 2015 2.2 dzinējs: Šis dzinējs nav pārāk uzticams, zināmas problēmas ar sprauslu ligzdām, kā arī ar vakuuma sūkni. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.83 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 4 cm garāks nekā Peugeot 508, par 1 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 515 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1183 litri | |
Peugeot 508 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 34 litriem mazāks nekā Peugeot 508. Tas varētu liecināt, ka Mazda 6 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 12.2 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Peugeot 508, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`055 | 2`045 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 600 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Peugeot 508 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|