Mazda 6 2015 vs Mazda 6 2012
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 175 ZS | 150 ZS | |
| Griezes moments: | 420 NM | 380 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 9.1 sekundes | |
|
Mazda 6 2015 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 2015 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Mazda 6 2012, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Mazda 6 2012. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 2015 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 3.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 6.0 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 2012 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 6 2012, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 2015 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 6 2012. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 62 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1370 km kombinētajā ciklā | 1580 km kombinētajā ciklā | |
| 1580 km ārpus pilsētas | 1820 km ārpus pilsētas | ||
| 980 km ar reālo patēriņu | 1030 km ar reālo patēriņu | ||
| Mazda 6 2012 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 380'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 5 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Mazda 6 2015 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Mazda 6 2015 2.2 dzinējs: Šis dzinējs nav pārāk uzticams, zināmas problēmas ar sprauslu ligzdām, kā arī ar vakuuma sūkni. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.87 m | 4.87 m | |
| Platums: | 1.84 m | 1.84 m | |
| Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 2015 un Mazda 6 2012 garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 489 litri | |
| Mazda 6 2015 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem mazāks nekā Mazda 6 2012. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.2 metri | |
| Mazda 6 2015 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Mazda 6 2012, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 2015 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`055 | nav datu | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 18 000 | 7200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Mazda 6 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
