Mazda 6 2008 vs Opel Insignia 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 147 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 184 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.5 sekundes | |
Opel Insignia ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Opel Insignia, savukārt griezes moments ir par 166 NM mazāks nekā Opel Insignia. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Insignia ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Opel Insignia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Opel Insignia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1450 km ārpus pilsētas | ||
790 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Insignia ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 165 mm | 160 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Zafira | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Insignia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.83 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.50 m | |
Mazda 6 ir mazāks. Mazda 6 ir par 8 cm īsāks nekā Opel Insignia, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1702 litri | 1465 litri | |
Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Opel Insignia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 237 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.9 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Opel Insignia, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`950 | 2`125 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Insignia nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3200 | 5400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Opel Insignia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|