Mazda 6 2005 vs Opel Signum 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 121 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 11.2 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Opel Signum, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Opel Signum. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Opel Signum, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Opel Signum. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1060 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Signum dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda 5 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Zafira, Opel Vectra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Signum varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Signum dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 5 cm garāks nekā Opel Signum, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 492 litri | 365 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1662 litri | 1410 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 127 litriem lielāks nekā Opel Signum. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 252 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.2 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Opel Signum. | |||
Pilna masa (kg): | 2`015 | 2`125 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Opel Signum ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mazda 6, attiecīgi Opel Signum varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.7/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Opel Signum ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|