Mazda 6 2013 vs Peugeot 508 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 112 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 11.9 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 38 ZS lielāka nekā Peugeot 508, savukārt griezes moments ir par 110 NM lielāks nekā Peugeot 508. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.5 | |
Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Peugeot 508, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1400 km kombinētajā ciklā | 1600 km kombinētajā ciklā | |
1630 km ārpus pilsētas | 1750 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7 | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 508 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 508 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 508 2010 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 508 2010 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.81 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 1 cm īsāks nekā Peugeot 508, par 1 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | 560 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 560 litri | |
Peugeot 508 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 58 litriem mazāks nekā Peugeot 508. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.9 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Peugeot 508. | |||
Pilna masa (kg): | 2`090 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6400 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Peugeot 508 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|