Mazda 6 2010 vs Opel Insignia 2009
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 120 ZS | 140 ZS | |
| Griezes moments: | 165 NM | 175 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 12.2 sekundes | |
| Mazda 6 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Opel Insignia, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Opel Insignia. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 7.8 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 8.8 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Opel Insignia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Opel Insignia. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
| 1250 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
| 800 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
| Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Klīrenss: | 165 mm | 160 mm | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 440'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Insignia dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 7 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Opel Mokka | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Mazda 6 2010 1.8 dzinējs: Dzinējam bieži vien raksturīgi nestabili tukšgaitas apgriezieni, tāpat pie vājajām vietām var pieskaitīt termostatu, dzesēšanas sistēmas sūkni un ģeneratoru. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.79 m | 4.91 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
| Augstums: | 1.49 m | 1.52 m | |
|
Mazda 6 ir mazāks. Mazda 6 ir par 12 cm īsāks nekā Opel Insignia, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 3 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | 540 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1751 litri | 1530 litri | |
| Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 21 litriem mazāks nekā Opel Insignia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 221 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.9 metri | |
| Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Opel Insignia, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`965 | 2`170 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
| Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Insignia nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 4000 | 4000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Opel Insignia ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
