Mazda 6 2008 vs Subaru Legacy 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 147 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 184 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 9.8 sekundes | |
Subaru Legacy ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Subaru Legacy, savukārt griezes moments ir par 3 NM mazāks nekā Subaru Legacy. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 9.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Subaru Legacy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 270 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Subaru Legacy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
1140 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 165 mm | 150 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza, Subaru XV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Mazda 6 2008 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2008 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.71 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.47 m | |
Mazda 6 ir par 1 cm īsāks nekā Subaru Legacy, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 459 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1751 litri | 1649 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 46 litriem lielāks nekā Subaru Legacy. Iespējams, Subaru Legacy vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 102 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.6 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Subaru Legacy. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`970 | 1`935 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Subaru Legacy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|