Mazda 6 2012 vs Skoda Superb 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 9 sekundes | |
Mazda 6 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Skoda Superb, taču griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Skoda Superb. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.9 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Skoda Superb, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 330 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Skoda Superb. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1580 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1820 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
1030 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Skoda Superb varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Skoda Superb dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 3 cm garāks nekā Skoda Superb, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 489 litri | 565 litri | |
Skoda Superb ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 76 litriem mazāks nekā Skoda Superb. Tas varētu liecināt, ka Mazda 6 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.8 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Skoda Superb, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Superb nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7200 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Skoda Superb ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|