Mazda 6 2010 vs Ford Focus 2011
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
| Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 120 ZS | 150 ZS | |
| Griezes moments: | 165 NM | 240 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 8.7 sekundes | |
| Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 75 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm vēlāk. | |||
| Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 6.2 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 7.5 l/100km | |
| Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
| 1300 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
| 800 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
| Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 16 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Tourneo | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Focus varētu būt labāka izvēle. | |||
| Mazda 6 2010 1.8 dzinējs: Dzinējam bieži vien raksturīgi nestabili tukšgaitas apgriezieni, tāpat pie vājajām vietām var pieskaitīt termostatu, dzesēšanas sistēmas sūkni un ģeneratoru. | |||
| Izmēri | |||
| Garums: | 4.76 m | 4.53 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
| Augstums: | 1.44 m | 1.48 m | |
| Mazda 6 ir par 22 cm garāks nekā Ford Focus, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 4 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | 475 litri | |
| Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 44 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11 metri | |
| Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`885 | 1`900 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
| Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 4600 | 4000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | Mazda 6 ir 
 | Ford Focus ir 
 | |
| 
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         | |||
