Mazda 6 2010 vs Lexus GS 2007
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 147 ZS | 249 ZS | |
| Griezes moments: | 184 NM | 310 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 7.2 sekundes | |
|
Lexus GS ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 102 ZS mazāka nekā Lexus GS, savukārt griezes moments ir par 126 NM mazāks nekā Lexus GS. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 9.6 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem mazāks nekā Lexus GS, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 390 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 71 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
| 1180 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
| Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Lexus GS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 9 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Lexus GS dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Mazda 6 2010 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.76 m | 4.82 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
| Augstums: | 1.44 m | 1.43 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 7 cm īsāks nekā Lexus GS, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 1 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | 430 litri | |
|
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 89 litriem lielāks nekā Lexus GS. Iespējams, Lexus GS vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.4 metri | |
| Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Lexus GS, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`915 | 2`125 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 4600 | 6600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Lexus GS ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
