Mazda 6 2010 vs Mazda 6 2012
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 147 ZS | 165 ZS | |
| Griezes moments: | 184 NM | 210 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 9.1 sekundes | |
|
Mazda 6 2012 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 2010 dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Mazda 6 2012, savukārt griezes moments ir par 26 NM mazāks nekā Mazda 6 2012. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 2010 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 5.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 7.2 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 2012 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda 6 2012, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 2010 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mazda 6 2012. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 62 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
| 1180 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
| 860 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
| Mazda 6 2012 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 13 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Mazda 6 2012 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Mazda 6 2010 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2010 2.0 dzinējs Mazda 6 2012 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt raksturīgs palielināts eļļas patēriņš. Šim dzinējam jālieto tikai kvalitatīvu degvielu, pretējā gadījumā jārēķinās ar degvielas sistēmas un aizdedzes sistēmas ... Vairāk par Mazda 6 2012 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.76 m | 4.87 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
| Augstums: | 1.44 m | 1.45 m | |
|
Mazda 6 2010 ir mazāks. Mazda 6 2010 ir par 12 cm īsāks nekā Mazda 6 2012, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 2010 ir par 1 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | 489 litri | |
|
Mazda 6 2010 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 2010 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Mazda 6 2012. Iespējams, Mazda 6 2012 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.2 metri | |
| Mazda 6 2010 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Mazda 6 2012, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 2010 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`915 | nav datu | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
| Vidējā cena (€): | 4800 | 7200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Mazda 6 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
