Mazda 6 2010 vs Ford Fusion 2005
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 147 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 184 NM | 146 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 13.1 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 47 ZS lielāka nekā Ford Fusion, savukārt griezes moments ir par 38 NM lielāks nekā Ford Fusion. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.7 | |
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 165 mm | 160 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Fusion dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Fiesta | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Mazda 6 2010 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.53 m | |
Mazda 6 ir lielāks, bet zemāks. Mazda 6 ir par 74 cm garāks nekā Ford Fusion, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | 337 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1175 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 182 litriem lielāks nekā Ford Fusion. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.3 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1.5 metriem lielāks nekā Ford Fusion, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 1`630 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Ford Fusion ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 6 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Fusion, attiecīgi Ford Fusion kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4800 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Ford Fusion ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|