LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2010 vs Ford Fusion 2005

 
Mazda 6
2010 - 2013
Ford Fusion
2005 - 2012
Virsbūve: SedansHečbeks
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 147 ZS100 ZS
Griezes moments: 184 NM146 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.9 sekundes13.1 sekundes
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā.
Mazda 6 dzinēja jauda ir par 47 ZS lielāka nekā Ford Fusion, savukārt griezes moments ir par 38 NM lielāks nekā Ford Fusion. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.77.7
Degvielas bākas tilpums: 64 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 830 km kombinētajā ciklā580 km kombinētajā ciklā
1120 km ārpus pilsētas730 km ārpus pilsētas
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Klīrenss: 165 mm160 mm

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km470'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Fusion dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi11 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Fiesta
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle.
Mazda 6 2010 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ...  Vairāk par Mazda 6 2010 2.0 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.76 m4.02 m
Platums: 1.80 m1.72 m
Augstums: 1.44 m1.53 m
Mazda 6 ir lielāks, bet zemāks.
Mazda 6 ir par 74 cm garāks nekā Ford Fusion, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 9 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 519 litri337 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1175 litri
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 182 litriem lielāks nekā Ford Fusion.
Apgriešanās diametrs: 11.8 metri10.3 metri
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1.5 metriem lielāks nekā Ford Fusion, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9401`630
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

virs vidējās
Ford Fusion ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 6 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Fusion, attiecīgi Ford Fusion kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka.
Vidējā cena (€): 48002800
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 6 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Ford Fusion ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]