Mazda 6 2002 vs Peugeot 407 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 9.8 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 un Peugeot 407 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Mazda 6 griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Peugeot 407. Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 407 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda MPV | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 4.68 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 1 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 407 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem lielāks nekā Peugeot 407. Iespējams, Peugeot 407 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 12 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`930 | 1`600 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Mazda 6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 407, attiecīgi Mazda 6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.3/10 | 7.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|